Saturday, May 23, 2009

Descans???

Ahir la meva última classe de la carrera... alegria o pena?? melancolia??
Avui he fet un examen que em tenia certament engoixada... no ha anat tan malament com pensava però... trigaré en saber els resultats...
I què he fet? avui per primer cop en molt temps m'he sentit lliure! he anat al mig de la muntanya a passejar, a agafar aire.... la muntanya i jo i jo i la muntanya! ningú més: llibertaaaaat!!
Ho necessitava!!
i després a casa a veure el futbol!!! i hauré de patir una setmana més per veure el meu equip salvat, però una victòria ens donarà l'ansiada permanència... la necessitem!!!
I ara final del dia, i d'escriure un seguit de coses inconnexes, per fi a descansar!!! saber que demà no tocarà el despertador a les 7!! que em puc relaxar (només una mica!!) que ve la recta final!!
Salut a tots!!!

1 comment:

Xavicinoscar said...

Pos Marta... moltes felicitats!!! Per fi... i segur que t'ha anat superbé este examen. Aprofita aquest moment de llibertat. Això si: que t'agrade el futbol encara no m'ho explico, no te pega en res, jj.

Saluts guapa!